VIPR – új ügyfél a REscon

A REscon kereskedelmi ingatlanokkal foglalkozó cég a VIPR Kommunikációs Ügynökség új ügyfele.

A REscon független irodai és logisztikai bérlőképviselettel, irodai és logisztikai bérlemények/beruházások menedzselésével foglalkozik. A reklámszakma számára sem ismeretlenek, hiszen az ő segítségükkel költözhetett új, modern, minden kreatív igényt kielégítő irodába például a MITO ügynökség is. A REscon piaci pozícióinak megerősítése érdekében már korábban keresett egy PR és kommunikációs partnert, így esett a választás a VIPR ügynökségre.

Most azonban a koronavírus járvány okozta helyzetben még fontosabbá vált az együttműködés, amelynek első eleme egy új, jelenlegi helyzetre szabott, kommunikációs stratégia kialakítása a REscon

számára. Ezzel kapcsolatban Saly Miklós, a cég vezetője elmondta: „Azt gondoljuk, hogy a fővárosi irodapiac egy új helyzet előtt áll. Ilyen még nem volt a cégek történetében, hogy egyik napról a másikra nem kell bemenni az irodába, rosszabb esetben munkanélkülivé válnak az emberek. A korábban jellemző irodahiány mérséklődni fog, a feltételeket nemcsak a bérbeadók fogják diktálni, hanem a bérlők is érvényesíthetik szempontjaikat.  A kulcs szó a rugalmasság lesz, ez hosszú távon kifizetődő, ha a felek „együtt sírnak-együtt nevetnek”. Mivel a homework is kényszerből, de működik, különös figyelmet kell a cégeknek a „Should I stay or should I go?” kérdés megválaszolására, mert már nem biztos, hogy a fél évvel ezelőtti létszám és területi igény alkalmazandó a jövőre nézve. Az új helyzetben pedig egyre nagyobb szükség lesz az olyan független bérlőképviseletekre, mint a REscon, most jött el az idő, hogy mi is fokozott figyelmet fordítsunk a saját kommunikációnkra.”

A VIPR Kommunikációs Ügynökség klasszikus PR-ügynökségként nem először találja szembe magát válsághelyzettel és járvánnyal. Ezzel kapcsolatban Glázer Szilvia elmondta: „A 2009-es H1N1 pandémia idején a GlaxoSmithKline megbízásából tevékenyen részt vettünk az akkori kommunikációs munkában. Több cég pandémiás tervén és stratégiáján dolgoztunk anno, és ezek a tapasztalatok most sokat segíthetnek.”