“Ezer évnyi hírnév múlhat egy órányi viselkedésen” – tartja a japán közmondás.

A VIPR Kommunikációs Ügynökségnél mi mindannyian hiszünk abban, hogy a megfelelõ szavak, a pozitív tettek és a hatékony kapcsolatok segíthetnek minden cégnek és minden márkának, hogy a lehetõ legjobb képet alakítsa ki magáról, vagy megoldjon egy komolyabb problémát.

A PR szakma átalakulóban van hazánkban és nemzetközi szinten egyaránt. A korábbi hagyományosnak nevezhetõ közönségkapcsolatokkal foglalkozó terület mellett egyre hangsúlyosabbá válik a márka PR, mely akár egy adott termék vagy brand népszerûsítésére, a róla alkotott pozitív kép kialakítására, esetleg piacépítésre szolgál. Nemcsak az elvárások, de az eszközök is változnak! A folyamatosan bõvülõ online közösségi média, az internet új lehetõségeket adott a PR-szakemberek kezébe, egyben új kihívások elé állítva õket. Soha nem változott még olyan gyorsan egy-egy termék vagy vállalat, esetleg egy-egy ismert személy reputációja, mint napjainkban az interneten bombaként robbanó sztorik nyomán. Kialakítani a megfelelõ képet, fenntartani a korábban elért eredményeket egyre nehezebb, hiszen a folyamatos, dömpingszerû információfolyam mindenkit egyaránt befolyásol. A XXI. század PR-szakembereinek lépést kell tartani ezekkel az új kihívásokkal! A VIPR ügynökség mottója tehát a meglévõ tapasztalatokat kamatoztató kreatív fejlõdés, a folyamatos változás a PR-szolgáltatások, az eszközök és kampányok terén egyaránt.

A VIPR két alapítója egyenként közel tíz éves PR és újságírói tapasztalattal a háta mögött döntött úgy, hogy egy a napjaink elvárásainak leginkább megfelelõ ügynökséget hoz létre. A cég alapítói és munkatársai mûködõképes sajtókapcsolatokat ápolnak a média területén dolgozó szakemberekkel. Az új csillagrendszerû felépítésben mûködõ ügynökség kellõen rugalmas ahhoz, hogy kreatív, új megoldásokat fejlesszen ki megrendelõi számára, ugyanakkor szakemberei révén több tízéves tapasztalattal rendelkezik a klasszikus vállalati és márka PR területén. Az ügynökség fegyvertárában több egyedi, ma még csak ritkán használt megoldás is helyet kapott.

Bár ezek az eszközök még szinte ismeretlenek, mi már kipróbáltuk õket és nemegyszer meghökkentõ eredményeket értünk el velük. Hogy mik is ezek pontosan? Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy egy prezentáció keretében bemutathassuk õket és a használatukkal elért eredményeket!

Üdvözlettel:
A VIPR Csapata