VIPR – szülinapos ügyfél

prestoszuliEgyre inkább növekszik a natúrkozmetikumok iránti érdeklődés, ezért mind nagyobb figyelmet fordít a kommunikációra az idén 25 éves Presto-Pilot Kft. A vállalat PR-partnere a VIPR Kommunikációs Ügynökség.

Az utóbbi időben megújult a Presto-Pilot Kft. által forgalmazott Sante termékcsalád, amely új csomagolásával fiatalos, trendi és egyben környezetbarát külsőt kapott. A Sante termékeket egyébként az a német vállalat gyártja, amely az egyik legrégebbi, tradícionális natúrkozmetikai márkát, a Logonát is. Mindeközben jól megfigyelhető, hogy a fogyasztók egyre tudatosabban választanak szépségápolási termékeket! A vásárlói igényeket követve a drogériák különálló natúrfalakon kínálják a vegyszermentes kozmetikumokat. A Müller után immár a Rossmann is létrehozott olyan polcrészt, amelyen kizárólag természetes eredetű kozmetikumok találhatóak, megkönnyítve ezzel a válogatást. Az újdonságokat a VIPR kommunikálja.

1990-ben jött létre a Presto-Pilot Kft., amely már nevével is a gyorsaságot és rugalmasságot hivatott jelképezni. A vállalkozás szabás-varrás-vasalással kapcsolatos gépek, kellékek, ezzel kapcsolatos szoftverek (OptiTex-CAD) hazai képviseleteként kezdte meg működését. Néhány évvel ezelőtt Ficsór Csilla, a Presto-Pilot Kft. ügyvezető igazgatója személyes érdeklődése nyomán kezdeményezte a cég második üzleti tevékenységének kialakítását, amellyel mára már jelentős sikereket értek el. A Presto-Pilot Kft. ugyanis jelenleg az egyik legnagyobb hazai natúrkozmetikum, öko-mosószer és bio élelmiszer forgalmazó. Olyan márkákat képvisel hazánkban, mint a Dr. Organic, a Logona, a Sante, az Annamarie Börlind, vagy a Khadi, de ő forgalmazza az AlmaWin és a Klar öko tisztítószer családokat is. A cég portfóliójában megtalálható számtalan bio élelmiszermárka kínálata is, a különböző magtejektől kezdve a bio gabonákig és vegetáriánus készítményekig.