VIPR – natúrkozmetikai felmérés

naturkozmetikai kutatasA VIPR Kommunikációs Ügynökség az újságírók natúrkozmetikai piaccal kapcsolatos tudását és véleményét vizsgálta legutóbbi online kutatásában. A kérdőíves felmérés több különböző témával foglalkozott a natúrkozmetikumok definíciójától kezdve, a különböző minősítések ismeretéig, egészen a személyes fogyasztói szokásokig.

 

A kutatásbók kiderült, hogy az újságírók 60%-a tisztában van azzal, hogy milyen kritériumnak kell megfelelnie egy natúr terméknek. Ugyanakkor még a témában publikálók közül is kevesen ismerik a bio és natúr minősítéseket, bár a leginkább széles körben elterjedt, NaTrue és BDIH nevét többen is említették. Az újságírók egyébként a legtöbbször drogériákban és az interneten vásárolnak natúrkozmetikumot.

A VIPR Kommunikációs Ügynökség egyik ügyfele, a Presto-Pilot Kft., amely olyan natúrkozmetikai márkák hazai forgalmazója, mint a Dr. Organic, a Khadi, a Logona vagy a Neobio. „A PR-kampányok tervezésénél, a sajtóanyagok összeállításánál nagyon fontos, hogy tisztába legyünk azzal, hogy az újságírók mennyit tudnak az adott témáról. Természetesen az sem mindegy, hogy miként viszonyulnak az általunk kommunikált termékekhez, márkákhoz. Az eredmények jelentős segítséget nyújtanak a PR-tartalmak összeállításánál, valamint így hatékonyabbá válhat az újságírókkal való kommunikáció, kapcsolattartás. Pont emiatt az elmúlt időszakban egyre többször kutatjuk az újságírói insightokat különböző területeken. Ezek az eredmények nemcsak visszajelzést adnak a munkánkkal kapcsolatban, de jó kiindulópontot jelentenek a kampánytervezés folyamán.” – mondta Glázer Szilvia PR Igazgató.

Sajnos nem lehetséges a hozzászólás