Az újságírók szívesebben isznak koktélt az átlagnál

somersbyElkészült a hazai újságírók és gasztrobloggerek koktélfogyasztási szokásait vizsgáló kutatás, melyet a VIPR kommunikációs ügynökség készített – a Somersby márkát kezelő Progressive Reklámügynökség stratégiai partnereként.

 

A Carlsberg Hungary Kft. Somersby márkájának idei kampánya a ciderkoktél népszerűsítését tűzte ki célul. Bár a cider ma még nem tartozik a klasszikus koktélalapanyagok közé, a nyugati országokban már beépült a mixtúrák összetevői közé. A több lépcsőből felépülő, PR támogatással futó BTL kampányban két kutatás is szondázta a ciderrel készülő italok elismertségét. Első körben a nagyközönség véleményét kérdezte a KutatóCentrum, egy reprezentatív mintán, míg a VIPR kommunikációs ügynökség a sajtó munkatársait faggatta. Az eredmények tükrében kijelenthető, hogy a ciderek népszerűsége itthon is emelkedőben van, koktél összetevőként.

A kutatások kommunikációja központi eleme a Somersby kampányának, melyet a Somersby Moments nevet viselő receptverseny és június 12-én egy országos koktélrekord is is színesített a budavári Sörfesztivál keretein belül. A Somersby BTL kommunikációját A Progressive kezeli, míg az idei kampány PR támogatását a VIPR végzi.

Sajnos nem lehetséges a hozzászólás